Tjeeenaaaa

Hejsan!
Jag och Lucy bestämde ju att vi ska ladda upp vår överraskning när vi får 3000 sidvyer vilket vi NÄSTAN har. :D Överraskningen blev inte så lång och den sista "orkade" vi inte lägga ner mer tid på eftersom att vi var ganska trötta den dagen vi gjorde den på. Jag vet inte om jag ska fortsätta på den romanen jag skriver på nu eller om jag ska börja en ny.
IALLAFALL.. det har vart ganska mycket med skolan, för mig iaf, så därför har jag inte varit aktiv alls på bloggen. Ni kommer få se fler inlägg med blå text nu, I promise ;)
Jag och Lucy var på diskot idag och så tog jag (inte alls) en ful bild på henne.. *oskyldig*.
Det var allt för denna gången,
HEJDÅÅÅÅÅ



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!