Star Stable: Vårryttaren recension

Hej allihopa!
Lucy här. Jo nu är det så att jag har varit något enormt inaktiv.
Men mobba inte. Jag är tillbaks. Nu ska jag skriva en recension.
HEJ HEJ
-----------------------------------------------------------------------
En recension av "Star Stable: Vårryttaren"

När du startar spelet börjar det med dennna skärmen.













Här kan du välja att antingen starta ett nytt spel, eller
att fortsätta på ett du redan har.

Om du väljer att starta ett nytt spel får du skriva in
ditt namn, välja hur din karaktär ska se ut, och sen är
det bara att börja!

Eftersom jag inte pallar förklara hela handlingen, gör jag
det lite kortfattat.
Du ska helt enkelt ta dig till en stor dressyr tävling och vinna
den!

Såklart finns det tävlingar. Och affärer med kläder. Och sånt.
Du kan även köpa nya hästar, men tänk på att om du köper
en ny häst så måste du köpa den gamla om du vill ha den igen.

Miljön är underbar. Det är vår och gräset är grönt och blommorna
blommar.
De tre byarna, Rockville, Bayridge och Beauvista, är alla tre fina
och mysiga.
Det finns ingen "ring hem funktion", så tänk på det innan du startar
en expedition.

Jag kan inte välja en favorit av de tre byarna, alla är fina på sitt sätt.

Spelet är lite mer realistiskt än SSO, så tänk på att lagra upp med
mat och vatten innan du rider ut på en lång tur.

Tyvärr är inte miljön och musiken tillräckligt mycket för att underhålla
mig särskilt länge, så detta är inget spel jag sitter och spelar i flera
timmar.
Trots det är Star Stable Vårryttaren ett underbart spel.

Jag ger spelet 3,5/5 Jorvik Sisters Stjärnor!







Ha det gött vänner!
  /Lucy

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!