Min Roman Börjar Nå Sitt Slut :c

Tjeeena! :3
Lucy här c:

Titeln avslöjar ju allt och ja, min roman tar snart slut :c
Jag har sedan länge planerat slutet, men har inte RIKTIGT vetat hur jag skulle ta mig dit xD

Så nu undrar jag om ni vill ha en ny roman?
Den gamla kommer finnas kvar såklart, den kommer jag lägga upp på fanfiction.net (tror jag)
Och så kan jag börja med en ny då xD

Vet inte riktigt vad den kommer handla om.
Antagligen något helt annat än vad den nu handlar om (såklart) xD

Jag är lite sugen på antingen action/horror eller slice of life (typ som Connies roman),
men vet inte riktigt än.

Inte så mycket har hänt på SSO på sistone.

Är as sur för dom nya huvud uppdragen :/
VILL KUNNA KOMMA TILL JORVIK CITY JU :C

Hehehe, läs min roman :3

Ha det gött!
/Lucy

Kommentarer

  1. Jag tycker inte du ska skriva en som liknar Connies. Då är det inte kul. Det roliga är ju att ni har två helt olika, beroende på vad man gillar!
    Jag tycker du borde skriva en kärleks historia.
    För det har du typ inget av i din roman.
    Där finns action, horror, fantasy och sånt typ

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!