Tjena :3

Hej!
Lucy här c:
Jag måste säga förlåt, för att vi är så inaktiva...
Men som ni kanske vet, har skolan börjat igen.
Vilket antagligen betyder fler inlägg!
Okej ni kanske inte fattar det men jag ska förklara:

Vi spelar för mycket sso =
Vi har inget att göra =
Vi har inget att lägga upp

Å andra sidan när vi har skola:
Vi spelar lagom mycket sso =
Vi hittar saker att göra för vi är inte online lika mycket =
Vi har då saker att lägga upp!

Så förvänta er glatt några inlägg!

Några trevliga nyheter:
Jag och Connie har hittat ALLA ställen på sso B) (ganska stolta)
JAG HAR DEN PONNYN JAG VELAT HA TYP 4 EVER :D
Jag har fin-fina roman ideer, så läs gärna min roman! c:

Men det var nog allt för nu!
Ha det gött vänner! c:

Åh herre gud hittade denna gamla bilden xD
Ser ganska annorlunda ut nu va?
Tänk att jag faktiskt har kvar bilder från
när jag började xD
Nu kommer jag aldrig glömma det xD

Kommentarer

  1. Du är fin Lucy ♥
    Alltid fin ♥
    Asså din roman äger!!!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!