Heeeej älsklingar :*******

Heeej! <3
Nuuu e de så att jag har saknat bloggen... :(
Den liksom håller en igång. Men jag vill gärna se att det finns folk som läser bloggen också, annars är det inte lönt att skriva direkt...
Vi har 3000+ sidvyer och det är helt sjukt! Men ni skriver typ aldrig kommentarer & jag älskar kommentarer :(
Aja, om ni lever så kan ni skriva det i en kommentar. För det skulle göra min dag. <333

Vi tänkte starta en ny klubb, och denna ska vi försöka hålla igång. Vi har inte hittat något namn än men det kommer. Ni får gärna skriva vad ni heter och vilken server ni är på i en kommentar! Det skulle vara kul att träffa er på star stable och om ni skulle vilja gå med i vår klubb skulle det blivit ännu roligare!
Här kollar du vilken server du är på:


Här är två bilder från när jag och Lucy lekte i slottet hahaha!


Kolla in min nya babe, Summerdale (Smulan) <333
Hon är en Quarterhäst o är skit go att rida!



Lucys face är ju fan to die for phahahahahah, du e så ful Lucy :*

Aja,
Hejdååå<333

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!