Random inlägg

Hej alla, Lucy här :)
Jag känner mig taskig för att jag inte skriver inlägg.
Men det finns typ ingenting att göra på SSO längre.
Det har inte kommit några spännande uppdrag
på typ 4000 år.
Jag nämnde idag hur jag saknar de fredagarna, och
helgerna, när vi bara spelade SSO, och skrattade och
var glada, och failade på 90% av alla Champ vi sprang.
Men vad gjorde det? Vi hade kul :) :c
Ärligt jag saknar det. Jag vill inte lämna SSO bakom mig.
Jag är för rädd för det... Så många spel jag älskat stängdes
ner när jag slutade spela dom ett tag.

Jag vill inte förlora SSO, så bloggen kommer finnas här, 
även om den inte uppdateras särskilt ofta....

  Vill också säga att jag älskar er alla så mycket. Ni är underbara ♥


/Lucy

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!