En helg utan SSO

Jag har lyckats allihopa.
Jag har överlevt en helg utan SSO! 
Det är söndag kväll, och jag blev avstängd på fredag kväll. Vilket betyder att jag har överlevt en helg utan SSO! Egentligen fattar jag inte riktigt hur jag överlevt, men jag har gjort det.
Jag är fortfarande avstängd :(
Det är detta som kommer upp om jag trycker 
på "Spela Nu!"
Och det suger för jag har inte fått något till min 
e-post :/






Så jag får fortsätta överleva tills mitt konto kommer tillbaka. Och gör det inte det, tja, då kommer jag iaf. inte sluta blogga. Jag kommer fortfarande skriva inlägg (fast de är nog inte så roliga!) och fortsätta på min roman.
Jag saknar Sunny, Ice och Snow (som jag typ tillbringat tio minuter med :/), men jag hoppas jag får se dom snart igen!

Ha det gött vänner!
/Luciana

Kommentarer

  1. Bra att veta!
    Synd att vi inte har fått se Ice än... synd att du bara fick vara med Snow i typ tio minuter....
    Och du, deppa inte för du kommer säkert få tillbaka ditt konto! Annars kommer säkert dina föräldrar ta tag i det!

    SvaraRadera
  2. Jag fattar inte hur du lyckades?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!