Snownova och Iceflame!

Hej hej!
Som ni (Och Connie) har tjatat att jag ska lägga upp en bild på Iceflame (Ice) har jag äntligen en.
Jag köpte som ni kanske också vet en vit andalusier som heter Snownova (Snow) nyligen.
Jag har velat ha en andalusier ganska länge nu, fastän jag gillar araber bättre.
Hur som helst har jag en bild på henne och Ice nu! Bilden kommer också finnas på "Collage och Bilder" sidan!
Visst är de fina hästar?
Snownova: Vit andalusier
Iceflame: Danskt Varmblod

Jag gillar båda ganska mycket, och Ice är min championat häst, för jag klarade faktiskt inte av att springa champ med Sunny, jag kan lova att jag failade ungefär hälften av alla champen (no offence Sunny)!

Men jaja! 
Ha det gött vänner!

/Luciana

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!