Ska jag köpa glasögon? (Och lite andra saker!)

Hej hej!
Luciana här. Jag undrar om jag ska köpa glasögon?

På SSO då asså! 
Det passar på mig och det kanske skulle kunna vara lite roligt? Sorgligt nog kostar glasögon ganska mycket, :( och jag håller på att spara till Valedale settet. Men sen kanske?

Andra nyheter:
-Har en ny casual outfit, ganska bra faktiskt
-Vanessa snart klar med bilden
-Jag är snart lvl 13 (Snart?) :D

Ha det gött vänner!

/Luciana


(Ps. Kapitel 20 av min roman är ute!)


Kommentarer

  1. Jag håller med om att glasögon kostar ALLDELLES för mycket. Du kanske kan skriva in till SSO?
    Jag tycker du ska köpa glasögon. Du känns som en sån person som passar i det! (Ta det som en komplimang)

    SvaraRadera
  2. Köööööööp glasögon. Du skulle se så fin ut. Om du ska köpa, köp de blåa eller rosa (Jag tror de är i Jarlaheim)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, haha jag sprang runt i typ en kvart och försökte hitta dom men sen kom Connie och sa typ "Men Luciana då! Dom glasögonen finns i Fort Pinta!"
      Kände mig lite dum men jaja!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!