Jag sålde Ruby......

Hej....
Som sagt, titeln säger allt.
Japp, jag har sålt Ruby. Jag har faktiskt länge funderat på det, för jag vill bara
att han ska må bra. Och jag red honom aldrig och han var bara på häst ön och då
tyckte jag det var bättre att jag sålde honom. Vi tjänar båda på det. Jag får pengar, han
får ett bättre liv.

Fast just nu är jag lite...deppig?
Jag vet inte om jag borde sålt honom men nu har jag gjort det ändå. Jag menar, jag har ju fortfarande
Lemon eller hur? 
-Ja.... du har alltid mig!-
Lemon? Vad gör du här?
-Duuh, du är lite ledsen och nere, så jag tänkte komma och muntra upp dig!-
Fin tanke Lemon, men vad skulle våra läsare tro om jag snackade med en häst?
-Jag vet inte, men jag skulle inte bry mig!-
Vänta lite.... det här är ju bloggen!
Ehh....
Ha det gött vänner!

/Luciana

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!