Vi håller på med en video och påsk saker!

Heeeej! ^^
Lucy här!
Ni har bett om en ny video ganska länge nu (typ i någon månad), så jag
och Connie jobbar på en just nu (eller inte just nu för servern är nere)!
Star Stable har lagt till någon sorts påsk sak nu! Tyvärr är inte servern uppe än så
jag kan inte visa eller berätta något om det :(
Det har säkert gulliga påsk saker i butikerna! Hoppas jag har råd att köpa något
den här gången! Under alla hjärtans dag firandet var jag pank och åkte skidor,
så jag var inte online! Så inga saker till mig :(
Men jag borde ha råd. Jag har ca 6650 js (jorvik shillings) så jag borde ha råd med något iaf ;)!
Lägger upp ett nytt inlägg när jag kan komma in igen!
Ha det gött vänner!

/Luciana

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!