Smiling Dolphins (:

Heeeej :D
Jag har skapat en egen klubb nu (: som heter Smiling Dolphins :D (min mamma kom på namnet xD)
Iallafall så skulle jag gärna vela ha fler medlemmar så om det är någon där ute som är intresserad så breva mig! :D För er som inte vet så heter jag Connie Gladecake :x
Lucy har oxå gjort en ny klubb! Den heter Smiling Hedgehogs! Klubbarna är systerklubbar. Om du är intresserad av hennes klubb så breva henne vetja! Hon heter Luciana Moonstone för er som inte vet :D

NYTT ÄMNE: Hår & Arab.

Det är ju dubbla starcoins helg nästa helg och då tänker jag köpa! För ska köpa en ny arab (: Vet inte om jag ska köpa den i firgrove eller den svarta D:
Om jag köper den svarta så ska den heta Midnightpromise och om jag ska köpa den gråa i Firgrove ska den heta Moonbeam. JAG VET INTE VILKEN D:
Iallafall så har jag tagit bild på mig och den svarta. Lägger till den (: Och så ska jag ju byta hår så tar en bild på det oxå... och på mig och den gråa ;D
BILDEEER:

Midnight:





















Moon:






















Här kommer dom håren jag tänkt på:

Nummer 1:


















Nummer 2:
















Nummer 3:














Nummer 4:














Säg snälla vilket av håren ni tycker att jag ska ha och berätta gärna om ni tycker att jag ska köpa den gråa araben (som finns i Firgrove) eller den svarta araben (som finns på Goldspurs gård)! 

Ska nog dessutom göra en ny star stable roman! Om jag orkat och har tid! (:

Långt inlägg men det får ni stå ut med (:
HEJDÅÅÅ! ♡

Kommentarer

  1. Jag tycker du ska köpa det blonda vågiga

    SvaraRadera
  2. Bra, för det tycker jag oxå :D ska nog köpa det dessutom (:

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!