Air Star, ny häst och TB-Vecka

Hej allihopa, Lucy här.
Imorse kom Concon med den fantastiska iden att vi skulle ha en Star Stable Throwback Vecka eftersom vi har lov. Jag tyckte det var en bra ide, så... Tja, förvänta er bombningar av inlägg i en vecka :D
Jag kommer även försöka skriva en ny Star Stable Roman, men jag lovar inget. 

Men nu andra nyheter, jag och Connie har bytt till Server 1 a.k.a Air Star! 
Vi är med i en klubb som heter "North Cats", jätte mysiga! Har också köpt en ny häst, den grå Shire hästen. Jag döpte honom till Frostdale men kallar honom Frostie. Varje gång han gnäggar spelas "Frostie The Snowman" i bakgrunden :)
Nej men asså xD

Jag hade ca 2400 star coins imorse, men nu har jag typ 600 hehe c:

Nej, nu ska jag och Connie iväg på Disco, vi hörs! 

/Luciana

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!