TB - vecka!

Hej allesammans!
Idag beslutade jag och Lucy att vi skulle ha en Throwback vecka! Vi ska spela en massa star stable eftersom att vi inte gjort det på länge...
Vi är nu på server 1, istället för 2, om jag inte redan sagt det. Vi är även med i en klubb som heter North Cats ( <3333 ).

Och vi kommer blogga denna veckan, så mycket vi kan. Vi båda går i 8:an nu och börjar få mycket att göra! Så mycket att man inte har tid med att spela ett spel varje dag, samt sköta en blogg! Men nu har vi lov, och förhoppningsvis har vi tid efter lovet också! 

Jag har saknat kvällarna där vi bara satt och gapskratta utan anledning, pga sockerkick, och när vi dansade på diskot. När vi sprang runt och lallade oss, samt när vi sprang runt och levlade! Eller när vi gjorde uppdrag och dampade loss över dumma NPC:er... Haha, ja det hände.

Så ni kommer säkert se mer av oss! Jag ska även skriva en uppdatering på vilka hästar jag just nu har! 

Hejdå så länge!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!