Dagens Aktiviteter + Quotes

Hej allihopa, Lucy här!
Idag har vi inte bloggat någonting, så jag tänkte berätta lite om vad som hänt under dagen!

Först så levlade jag och Connie. Jag levlade Frostie och hon levlade Britt-Marie. Vi spelade faktiskt in det (en bit iaf), och Connie klagade på Britt-Marie så mycket xD
Lite fina quotes av Connie om Britt-Marie:
"Isebell är ju dum i huvudet, typ som en mänsklig Britt-Marie." -När Connie gjorde uppdragen med Isebell Figg (?)
"Hon springer ju in i väggen så mycket, jag menar, undrar om Britt-Marie har några hjärnceller kvar?" -När Connie gjorde uppdrag i Fort Pinta
"Hindret är till vänster men väggen är till höger, vi springer in i väggen... JÄVLA STENHELVETE" -Connie skulle härma Britt-Maries tankar
"Om någon hade Britt-Marie i verkligheten skulle man ljuga om man sålde henne. Liksom "Ja hon är jätte smart" och ägaren säger "oooohhh" men sen märker man att Britt-Marie inte är så smart ändå och ägaren bara "jhsf,msskd" " -När vi grävde efter dinosaurier skelett.
"Jag sitter fast.... NEJ BRITT-MARIE FÖR HELVETE. JAG SITTER FAST. LEEEEEENNAAAART!" -Connie fastnade i en sten.
"Asså Britt-Marie jag är less på dig nu.... BRITT-MARIE! Man kan inte springa i en skog med henne. "En massa fina träd åååhhh vi springer in i alla" Jag kan inte gå längre jag tror jag har fått Britt-Marie syndrom." -Connie springer i Dino Dalen
"Nu hoppar vi över bron... Kom igen, Britt-Marie. Nej såklart, vi dyker ner i vattnet!" -Connie berättar hur det skulle gå att springa Valedale Champet med Britt-Marie
"Jag hittar inga Dino grejer, jag svär Britt-Marie ar ätit upp dom." -Connie letar efter Dino grejer

Efter det bestämde vi oss för att gräva efter dinosaurier skelett i Dino Dalen.
 
 Här är en bild på mig, klädd från huvud till tå i Kallternas klädsel c:
Jag håller på att gräva fram någonting.













 Connie skrek lite mer på Britt-Marie. Okej, mycket mer xD Jag tycker synd om den stackars hästen xD
Men Connie gillar verkligen Britt-Marie, även om hon inte visar det så tydligt, bara så att alla vet.

Vi diskuterade även vilka vi shippar. Connie började med att nämna Sonya X James. Ni som har läst Lucianas Magiska Värld (min första roman) kommer kanske ihåg att i sista kapitlet hånglade Sonya och James? Vi har inte släppt det och James X Sonya är något både jag och Connie högt älskar att snacka om.
Och sen nämnde jag Loke X Connie, för Connie har ju en crush på Loke (oops, jag kanske inte fick säga det? ;)  ) Då ville Connie hämnas och nämnde Luciana X Justin. Jag tvivlar starkt på att det finns kvar, men någon gång när vi spelade in sa jag någonting i stilen med "Åhhh Justin jag älskar dig..." eller något. Varken Sonya elller Connie har släppt det än och älskar att reta mig om det. Men stackars Justin är med Mörkerryttarna buhu :c

När jag skulle till stranden med Minihoof började jag sjunga på 'I'm On A Boat'. Då gjorde jag en parodi på den. Jag har censurerat den, enjoy!
Awww s***
Sadla era f***ing ponnysar, vi ska till stranden!
Alla ponnyer följ med här!
Rid efter, nu kör vi
JAG HAR EN PONNY
JAG HAR EN PONNY
ALLA KOLLA PÅ MIG JAG RIDER PÅ EN PONNY
JAG HAR EN PONNY
JAG HAR EN PONNY
ALLA KOLLA PÅ MIN M***ERF***ING PONNY
Jag har en ponny m***erf***er allihopa följ med
Till Fort Pinta där vi  rider ponnyloppet
Ponnysar, nu kör vi
Ni kan inte stoppa oss m***erf***ers FÖR VI HAR PONNYSAR

Sen pallade jag inte mer. Men ja, det är ungefär vad vi har gjort idag.
Ha det gött vänner, Ciao!
/Lucy  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!