Instagram!

Hejsan! :D
Jag och Lucy har skapat ett instagram konto (gjorde vi för ganska länge sen men lägger upp nu xD). Där heter vi @thejorviksisters (sök på thejorviksisters). FÖLJ GÄRNA! :D Har oxå gjort en liten berättelse irl, så det är en "irl berättelse". Ni får skriva om ni tycker att jag ska skriva den i ett inlägg och om ni tycker att jag ska skriva den som en roman på bloggen! Jag ber hemskt mycket om ursäkt att jag inte laddat upp överraskningen men jag tänkte att vi kunde ladda upp den när vi fått 3000 sidvyer istället! För det gick så snabbt mellan 2500 och 3000 xD Håller även på med en westernoutfit som jag lägger ut bild på när den är klar c: Det var allt för denna gången!
HEJDÅÅÅÅ <3



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!