Jag spelar Star Stable: Vårryttaren

Tjeeena :D

Lucy här!

Tack vare min underbart fina vän Willow, har jag fått tag på Star Stable: Vårryttaren som jag spelat lite idag.

Det är ett roligt spel, ganska annorlunda jämfört med SSO, men också ganska likt. 

Några av de större skillnaderna är väl att du är själv, och att det inte finns star coins.

I Vårryttaren finns det tre (jag vet, det suger) byar: Rockville, Beauvista och Bayridge.
Miljön är ganska fint, massvis av fält, buskar och träd. 
Musiken är samma som i SSO, och det finns kläder som ser likadana ut.

Du har två frisyrer att välja mellan i början, men jag hoppas jag kan byta (det verkar dock väldigt osannolikt).
Du kan döpa dig själv till vad du vill (tror jag), så jag funderade på "Majskolven" ett tag, innan jag bestämde 
mig för ett lite normalare namn, Gwendolyn.
Här kommer en bild på Gwendolyn och hennes häst!
Här är Gwendolyn utanför Rockville paddocken.
I Vårryttaren är dressyr fokus, I Vinterryttaren är hoppning fokus, I Sommarryttaren är western ridning fokus, och I Höstryttaren är terräng ridning fokus.

Höstryttaren har heeelt klart det största området av alla fyra spelen.
Vårryttarens område är ganska litet, men det är väldigt mysigt!


Oj det blev mycket text... xD

Aja, ha det gött vänner!

/Lucy

Kommentarer

  1. Skulle du rekommendera Vårryttaren?

    SvaraRadera
  2. Asså... Jag har spelat låångt igrån hela spelet, så vet inte RIKTIGT om jag tycker det är värt det, men kan skriva en recension när jag spelat klart spelet c:

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!