Romanen klar!

Heeeej c:
Lucy här!

Titeln säger som sagt allt.
Japp, min roman är klar.

Jag kommer lägga upp den på fanfiction.net och börja på en ny imorgon!
Här kommer en smygtitt!
---------------------------------------------------
Kapitel 1:
"Conrad! Ge mig mjölken." Muttrade Lucas surt, hans långa röda hår i en fläta.
Hans lillebror Conrad gav honom mjölken. Lucas tog surt emot mjölken och hällde
upp den i ett glas. "Ska du inte säga tack?" Frågade Conrad, och lät lite ledsen.
"Tack då." Muttrade Lucas. Plötsligt slutade hans vänstra arm och högra ben att fungera.
"Ojsan..."  Mumlade Lucas surt. "Jag tror vi får gå och hälsa på Gwendolyn!" Sa Conrad och skrattade.
------------------------------------------------------

Så, vad tycker ni om den?
Lite förklaring bara.
Lucas: Jag
Conrad: Connie
Gwendolyn: Lucas mekaniker
Världen: Vet inte riktigt än xD
Genre: Action/Romance

Men ja,
jag bjuder på en bild! :D

Ha det gött vänner!
/Lucy

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!