Varför man aldrig ger Paint, Picmonkey eller Photoshop till Lucy

Tjeeena!

Lucy här! c:
Idag märkte jag att jag har hela 200 visningar på min roman! :D
Och jag blev så skjukligt glad!

Asså jag älskar er ♥♥♥♥♥♥

Som titeln av inlägget säger har jag gjort lite bilder c:
En av dom blev riktigt konstig så jag ska visa den nu xD
Ja, jag klippte in Bobs huvud på en macho man xD ^^
Men mobba inte, blev ganska stolt ju! ;)
Hahaha så duktigt av mig ;) xD






Men sen gjorde jag en som blev helt okej
En fin, failad bild på Scarlet och Moon xD

Första "kärlekspar häst" bilden! :D

Jag är ganska noobig på sånt här xD






Till skillnad från en viss person vid namn Connie,
gillar jag inte att typ smeta ut håret och manen och svansen och sånt (eller hur jag nu ska
förklara det xD)
Jag gillar att klippa in saker, och ändra färger och sånt c:

Och sist men inte minst, dagens mest lyckade bild! :D

En fin bild på en älskad tjockis! ♥















Det var allt för mig c:
Ha det gött vänner! :D

/Lucy

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!