AAAAHHHH! NY PONNY JAG VILL HA!!!!

Hehe, hej allihopa....
Jag har hittat en ponny jag vill köpa.... Den finns på Paddock Ön och är ganska fin :)
Den kostar 450 sc och för priset tycker jag nog att den är värt det. Det är för svårt att förklara hur den ser ut, så här är en bild på en:
Söt va?
Jag tycker om den jätte myyyyyycket :)
Jag vet redan vad den ska heta...... Emeraldkiss...
Fint va? Lol, vad kul för då har jag en saphir, en rubin och en smaragd :D


Jaja, har inget annat att skriva om.... eller jo, det här hände igår på picknicken!'

Lol, detta hände efter picknicken...




Anyways, efter duken hade försvunnit
kom detta... Det var ganska kul :)
Nu har jag däremot inget att skriva om så..............



HEJ DÅ!!!!!!!!!!!








Lemon, Saph and Ruby are my BFFs
-----------------------------------------
Luciana

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!