Välkommen!

Hej! Välkommen till vår blogg: The Jorvik Sisters!
--------------------------------------------------------
Vi kommer skriva med olika färger, så man kan veta vem som skriver inlägget.
Jag, Luciana, kommer skriva i denna färgen!
Min syster Connie, kommer skriva i den här färgen!

Bara så att ni vet.... jag gillar att gå på cafe'......
Jag har två hästar, Lemonmist (Lemon) Och Sapphirestar (Saph)
Ett kvälls fika
Jag tycker det är jobbigt att säga Lemonmist och Sapphirestar så jag säger Lemon och Saph.









Hej! :D
Det är jag som är Connie ;D
Min häst heter Daisychampion (kommer blir kallad Daisy i framtiden).
Jag är inte bäst på Star Stable (typ jätte dålig xD) MEEEN jag kommer bli bättre (förhoppningsvis) ^^
Men här är en bild på mig o min häst :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!