Kampen till lvl 8

Hålla alla glada Star Stable vänner! 
Jag har redan sagt att jag hittade fina kläder i Valedale, men man måste vara i lvl 8.
Och det är hemskt att ta sig dit. Jag har redan gjort typ 20 uppdrag och min lvl mätare har typ rört på sig 2 m.m! Så jag har en long och hård kamp framför mig! Jag har också skickat ett nytt brev till Star Stable men jag tvivlar på att något kommer hända. Så just nu har jag tråkigt och är ledsen för att jag och Connie inte kan spela tillsammans. Och vet ni vad det värsta är? Ronya Beenight och Cassandra Archroad (kompisar till mig och Connie) kan se varandra! Vi tycker det är riktigt fuskigt. Men vad kan man göra? Fram tills vi kan se varandra, får vi skicka brev. Men det börjar bli lite långtråkigt nu.....
Nu har jag en lång och hård kamp framför mig till lvl 8!

Lemon and Saph are my BFFs
-------------------------------------
Luciana

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!