Lemon och Lucianas nya frisyrer!

God kväll allihopa! Våran "överraskning" blir lite försenad :/ . Ledsen för det.
Som ni vet gav ju jag och Connie sena julklappar till varandra. Det var ju 500 star coins. Men eftersom jag gick -200 i back, så hade jag 300 star coins. Connie köpte en ponny, Darkmist som ni redan vet (är typ Lemons pojkvän!). Men jag köpte en ny frisyr. Den ser ut såhär. 

Snygg va? Jag tycker det iaf.
Det är samma frisyr som Connies 
fast i rött.
Men det blev inte bara en ny frisyr till mig!
Det blev en till Lemon också!







Snyggt va? Jag valde den längsta frisyren och nu ser hon ännu mer ut som en tjej!
Jag ska köpa ny sadel och sånt efter jag har köpt
nya kläder. Vill liksom inte se ut som en noob :/
Så jag måste gå upp två levlar (så jag blir lvl 8) och
sen är det fritt fram för shopping. Var? I Valedale såklart! De finns ganska billiga och snygga kläder där. Åtminstone om du köper de med star coins, som jag!






Ha en bra dag imorgon!
Vi börjar skolan imorgon så från och med imorgon kommer det bli färre inlägg.

Lemon and Saph are my BFFs
---------------------------------
Luciana





















                                                         

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!