En konstig Saga

Hej alla glada Star Stable Ryttare!
Nu ska jag fortsätta med den där sagan.
Jag hade fått 200 sc för någon anledning och skulle gå och köpa ett husdjur i Fort Pinta.
Och så när jag skulle bestämma vad jag skulle köpa, poppade text upp på skärmen. Det stog: Grattis! Du har fått 200 sc!
Och då blev jag glad! När jag berättade för Connie sa hon, "Köp en ponny, köp en ponny!" Och det gjorde jag. Denna ponnyn var ju såklart Lemon. Någon sådär halvtimme, timme senare öppnade jag min ryggsäck och.....
Japp, och där, stog det att jag hade -200 sc.....
Först började jag skratta, men sen när det inte gick bort blev jag fundersam.
Var det ett bugg som gjorde att jag fick star coins? Eller var det här ett bugg?
Det är fortfarande där så jag börjar bli lite orolig. Varför? Jo, för att Star Stable kanske tar Lemon! Och det vill jag inte! Lemon är min älskade, feta lilla ponny och jag vill verkligen inte förlora henne! 

Vad tycker ni? Överreagerar jag? Eller tror ni att det kan hända?

Lemon and Saph are my BFFs
---------------------------------
Luciana


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!