Sjuk men har det ändå trevligt!

Halloj halloj!
Jag är sjuk idag så.... :(
Men jag har det faktiskt ändå ganska trevligt. Jag ska äta pankakor till lunch så det blir ju gott! 
Jag har varit inne lite på Star Stable men ska spela mer senare. Shadow och Sunny ♥ 
De passar såååå bra! De är jätte gölliga tillsammans! Shadow ser ut som om han vakar över sitt egna lilla solsken! 
Det här var igår när jag och Connie träffades vid Valedale sjön!
Jag har flyttat till Valedale nu :D 
Så nu får mina systrar rida en bit för att komma och hälsa på mig. Och nu äter jag på Grå Munken typ as mycket!
Inte så bra för mina pengar?













Aja, ha det gött vänner! Imorgon är det Fredag och då är det... PARTY PARTY, P-P PARTY PARTY!

Lemon, Saph, Ruby and Sunny are my BFFs
-----------------------------------------------
Luciana

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Överraskning kommer snart!

Gamla bilder

LVL 8!!!